BREAKING NEWS
latest

ΕΠΙΒΙΩΣΗ

ΕΠΙΒΙΩΣΗ

Απίστευτη μάχη: Δύο σμέρνες παλεύουν μέχρι θανάτου (Video)


Για πολλούς δύτες και κολυμβητές οι σμέρνες αποτελούν τον κυρίαρχο φόβο τους και όχι άδικα.

Τα δόντια τους όταν καρφωθούν στο θύμα δεν βγαίνουν με τίποτα.

Στο βίντεο που ανέβασε στο διαδίκτυο το National Geographic καταγράφεται η επική μάχη μεταξύ τους και ολόκληρη θα μεταδοθεί την Δευτέρα 18/08/2014 στο πρόγραμμα «Animal Fight Night».

Το μυστικό στην φονική δαγκωματιά της σμέρνας είναι το δεύτερο σαγόνι που έχουν που τους δίνει την δυνατότητα να καρφώνουν το θύμα τους μέχρι θανάτου.



Πηγή

Το είδαμε εδώ

Η προφητεία του Δανιήλ 300 χρόνια πρὶν γεννηθεί ο Μέγας Αλέξανδρος


Θὰ παραθέσουμε μεταφρασμένα  ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ προφήτη Δανιὴλ τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης τὰ χωρία στὰ ὁποῖα περιγράφονται τὰ δύο ὁράματα τοῦ προφήτη γιὰ τὸ Μ. Ἀλέξανδρο καὶ δίνεται ἡ ἐξήγηση τοῦ πρώτου ὁράματος ἀπὸ ἕναν ἄγγελο καὶ τοῦ δεύτερου ἀπὸ τὸν ἀρχάγγελο Γαβριήλ. Θὰ τελειώσουμε μὲ τὴν ἑρμηνεία τὴν ὁποία δίνει στὴν προφητεία ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος.

1.1 Τὸ πρῶτο ὅραμα τοῦ προφήτη Δανιήλ (Δανιήλ ζ΄ 1,3,6)

1. Κατὰ τὸ πρῶτο ἔτος τῆς βασιλείας τοῦ Βαλτάσαρ τοῦ βασιλιᾶ τῶν Χαλδαίων ὁ Δανιὴλ εἶδε ἕνα ὄνειρο… τὸ ὁποῖο καὶ κατέγραψε·…

3. Καὶ τέσσερα θηρία μεγάλα, διαφορετικὸ τὸ ἕνα ἀπὸ τὸ ἄλλο, ἀνέβαιναν ἀπὸ τὴ θάλασσα. …

6. Ἔπειτα ἀπὸ τὸ δεύτερο θηρίο κοιτοῦσα προσεκτικὰ καὶ αἴφνης εἶδα ἕνα ἄλλο θηρίο ποὺ ἔμοιαζε σὰν λεοπάρδαλις· καὶ στὸ ἐπάνω μέρος τοῦ σώματός της εἶχε τέσσερα φτερὰ πτηνοῦ.
Τὸ θηρίο αὐτὸ εἶχε ἐπίσης τέσσερα κεφάλια καὶ τοῦ δόθηκε μεγάλη ἐξουσία.

1.2. Ἑρμηνεία τοῦ πρώτου ὁράματος ἀπὸ ἕναν Ἄγγελο

16. Πλησίασα τότε ἕναν ἀπὸ τοὺς ἀγγέλους ποὺ ἦταν παρόντες καὶ ζητοῦσα ἀπὸ αὐτόν τὴν ἐξήγηση ὅλων αὐτῶν· κι ἐκεῖνος μοῦ ἐξήγησε καὶ μοῦ φανέρωσε τὴν ἑρμηνεία ὅσων εἶδα καὶ ἄκουσα.

17. (Μοῦ εἶπε)· Αὐτὰ τὰ τέσσερα μεγάλα θηρία εἶναι τέσσερις βασιλεῖες, οἱ ὁποῖες θὰ ἐμφανιστοῦν ἐπάνω στὴ γῆ.

1.3. Τὸ δεύτερο ὅραμα τοῦ Προφήτη Δανιήλ (Δανιήλ η΄ 1, 5-8)

1. Κατὰ τὸ τρίτο ἔτος τῆς βασιλείας τοῦ βασιλιᾶ Βαλτάσαρ παρουσιάστηκε σὲ μένα τὸν Δανιήλ ἕνα ὅραμα, μετὰ τὸ πρῶτο ὅραμα ποὺ μοῦ εἶχε ἐμφανιστεῖ στὴν ἀρχή. …

5. Καὶ καθὼς ἐγὼ συλλογιζόμουν τὸ ὅραμα μὲ τὸν κριό, ξαφνικὰ εἶδα νὰ ἔρχεται ἕνας τράγος αἰγῶν ἀπὸ τὰ νοτιοδυτικά, μὲ διάθεση νὰ κυριαρχήσει σ’ ὅλη τὴ γῆ. Ὅμως λόγῳ τῆς μεγάλης του ταχύτητας φαινόταν σὰν νὰ μὴν πατοῦσε στὴ γῆ.
Ὁ τράγος αὐτὸς εἶχε ἀνάμεσα στὰ μάτια του ἕνα κέρατο ποὺ φαινόταν ἀπὸ παντοῦ.

6. Ὁ τράγος αὐτὸς προχώρησε μέχρι τὸν κριὸ ποὺ εἶχε τὰ δύο κέρατα, τὸν ὁποῖο εἶχα δεῖ νὰ στέκεται κοντά στὸν ποταμὸ Οὐβάλ, καὶ ὅρμησε ἐναντίον του μὲ ὅλη τὴν ὁρμὴ τῆς δύναμής του.

7. Τὸν εἶδα ποὺ ἔφτασε ὡς τὸν κριὸ καὶ ἔδειξε ἄγριες διαθέσεις ἀπέναντί του καὶ χτύπησε τὸν κριό καὶ συνέτριψε καὶ τὰ δύο του κέρατα· μετὰ ἀπὸ τὴν ἐπίθεση αὐτὴ τοῦ τράγου, ὁ κριός δὲν εἶχε πιὰ δύναμη νὰ τοῦ ἀντισταθεῖ.
Καὶ ἔριξε ὁ τράγος τὸν κριὸ κατὰ γῆς καὶ τὸν καταπάτησε καὶ δὲν ὑπῆρχε κανείς, γιὰ νὰ γλιτώσει τὸν κριὸ ἀπὸ τὴν ἐπίθεση τοῦ τράγου.

8. Καὶ ὁ τράγος τῶν αἰγῶν κατέστη πάρα πολὺ ἔνδοξος.
Ὅμως ἐπάνω στὴν ἀκμὴ τῆς δύναμής του συνετρίβη τὸ κέρατό του τὸ μεγάλο καὶ στὴ θέση ἐκείνου φύτρωσαν ἄλλα τέσσερα κέρατα, τὰ ὁποῖα εἶχαν κατεύθυνση πρὸς τὰ τέσσερα σημεῖα τοῦ ὁρίζοντα.

1.4. Ἑρμηνεία τοῦ δεύτερου ὁράματος ἀπὸ τὸν Ἀρχάγγελο Γαβριήλ (Δανιήλ η΄ 16-17, 19, 21-22)

16. Καὶ ἄκουσα τὴ φωνή κάποιου ἄνδρα ἀνάμεσα στὶς ὄχθες τοῦ ποταμοῦ Οὐβάλ, ὁ ὁποῖος φώναξε καὶ εἶπε· «Γαβριήλ, ἐξήγησε σ’ ἐκεῖνο τὸν ἄνθρωπο τὸ νόημα τοῦ ὁράματος».

17. Καὶ ἦλθε ὁ Γαβριήλ καὶ στάθηκε κοντά μου. …

19. Καὶ εἶπε· …

21. «Ὁ τράγος τῶν αἰγῶν εἶναι ὁ βασιλιὰς τῶν Ἑλλήνων (ὁ Μέγας Ἀλέξανδρος)· καὶ τὸ μεγάλο κέρατο, τὸ ὁποῖο βρισκόταν ἀνάμεσα στὰ μάτια του, αὐτὸς εἶναι ὁ πρῶτος καὶ πιὸ σπουδαῖος βασιλιὰς τῶν Ἑλλήνων.

22. Καὶ τὰ τέσσερα κέρατα τὰ ὁποῖα φύτρωσαν στὴ θέση ἐκείνου τὸ ὁποῖο συνετρίβη, σημαίνουν πὼς ἀπὸ τὸ ἔθνος τοῦ βασιλιᾶ αὐτοῦ θὰ ἀναδειχτοῦν τέσσερις βασιλεῖς, οἱ ὁποῖοι ὅμως δὲν θὰ διαθέτουν τὴ δική του δύναμη».

8.5. Ἡ ἑρμηνεία τῆς προφητείας ἀπὸ τὸν ἅγιο Ἰωάννη τὸν Χρυσόστομο

Ἡ λεοπάρδαλις, τὴν ὁποία ἀναφέρει ὁ προφήτης Δανιήλ, εἶναι ὁ Ἀλέξανδρος ὁ βασιλιὰς τῶν Μακεδόνων, ὁ ὁποῖος πέταξε σὰν πουλὶ ἐπάνω ἀπ’ ὅλη τὴν οἰκουμένη. Γιατὶ κανεὶς δὲν ἦταν πιὸ γρήγορος καὶ πιὸ εὐκίνητος ἀπὸ αὐτόν, ἀλλὰ ἦταν ὁρμητικὸς καὶ εὐκίνητος σὰν αὐτὸ τὸ θηρίο. Λέει ὁ προφήτης· «Εἶχε (ἡ λεοπάρδαλις) τέσσερα φτερά πτηνοῦ στὸ ἐπάνω μέρος τοῦ σώματός της». Δηλαδή, ἀπέκτησε ὁλόκληρη τὴ δύναμη. 

Διότι, ἀφοῦ χώρισε τοὺς Πέρσες σὲ δεκατρία βασίλεια, τὰ ὑπέταξε ὅλα. Εἶδες τὴν ταχύτητά του; Αὐτὴ τὴ συμπεραίνουμε καὶ ἀπὸ τὴ φύση τοῦ θηρίου, ποὺ εἶναι ταχύτατο, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὰ φτερὰ ποὺ φέρει. Διέτρεξε ὁλόκληρη τὴν οἰκουμένη. «Καὶ τὸ θηρίο εἶχε», λέει, «τέσσερα κεφάλια. Καὶ τοῦ δόθηκε ἡ βασιλεία καὶ ἡ ἐξουσία» (P.G. 56, 230).

Ὁ προφήτης διὰ τῆς λεοπαρδάλεως βλέπει τὴ βασιλεία τῶν Μακεδόνων… Προφητεύει, ἀκόμη, πῶς ὁ Ἀλέξανδρος ὁ Μακεδὼν κατέλυσε τὴ βασιλεία τῶν Περσῶν· μιλώντας γιὰ κριὸ ἐννοεῖ τὸν βασιλιὰ τῶν Περσῶν, ἐνῷ λέγοντας τράγος ἐννοεῖ τὸν Ἀλέξανδρο τὸν Μακεδόνα (P.G. 56, 383). Ὅταν ὁ Ἀλέξανδρος ὁ βασιλιὰς τῶν Μακεδόνων κατανίκησε τὸν Δαρεῖο τὸν βασιλιὰ τῶν Περσῶν, ἀπέκτησε ὁ ἴδιος τὴν ἐξουσία στὸ κράτος ἐκείνου. Ὅταν ὁ Ἀλέξανδρος πέθανε, τὸν διαδέχτηκαν τέσσερις βασιλεῖς· …

Ὁ προφήτης, κριό ἀποκάλεσε τὸν Δαρεῖο, τὸν βασιλιὰ τῶν Περσῶν, καὶ τράγο τὸν βασιλιὰ τῶν Ἑλλήνων, ἐννοῶ τὸν Ἀλέξανδρο τὸ Μακεδόνα. Λέγοντας τέσσερα κέρατα ἐννοεῖ τοὺς βασιλεῖς, οἱ ὁποῖοι τὸν διαδέχτηκαν…

Ὅταν πιὸ κάτω μιλάει ὁ προφήτης γιὰ τὸν Μακεδόνα Ἀλέξανδρο, λέει· «Καὶ ἰδού τράγος αἰγῶν ἤρχετο ἀπὸ λιβός…». Κι ὅταν πιὸ κάτω κάνει λόγο γιὰ τὴν πολεμικὴ ἐπιχείρηση τοῦ Ἀλέξανδρου ἐναντίον τοῦ Δαρείου καὶ τὴν κατὰ κράτος νίκη του, λέει· «Ἦλθεν ὁ τράγος ἕως τοῦ κριοῦ…» (P.G. 48, 893-894).

Τὸ ἔθνος τῶν Μακεδόνων ἦταν ξακουστὸ πρὶν ἀκόμη ἀπὸ τὴν ἔλευση τοῦ Χριστοῦ καὶ παντοῦ ὅλοι τὸ ἐγκωμίαζαν περισσότερο ἀπὸ τοὺς Ρωμαίους.

Οἱ Ρωμαῖοι, ἄλλωστε, γι’ αὐτόν τὸν λόγο θεωροῦνται ἀξιοθαύμαστοι, ἐπειδὴ ὑπέταξαν τοὺς Μακεδόνες. Διότι τὰ κατορθώματα τοῦ βασιλιᾶ τῶν Μακεδόνων ξεπερνοῦσαν κάθε λογική, καθώς, ἐνῷ ξεκίνησε ἀπὸ μιὰ μικρή πόλη, κυρίευσε ὁλόκληρη τὴν οἰκουμένη. 

Γι’ αὐτὸ καὶ ὁ προφήτης εἶδε στὸ ὅραμά του τὸν Ἀλέξανδρο σὰν λεοπάρδαλη μὲ φτερά· ἤθελε ἔτσι νὰ δηλώσει τὴν ταχύτητα καὶ τὴ δύναμη καὶ τὴν ὁρμητικότητα καὶ τὸ αἰφνιδιαστικό του πέταγμα ἐπάνω ἀπὸ τὴν οἰκουμένη μέσα σὲ τρόπαια καὶ σὲ νίκες. 

Λένε, μάλιστα, πώς, ὅταν ἄκουσε κάποιο φιλόσοφο νὰ λέει ὅτι ὑπάρχουν ἄπειροι κόσμοι, ἀναστέναξε πικρά, γιατί, ὅπως εἶπε, ἂν ὑπάρχουν ἄπειροι κόσμοι, αὐτὸς δὲν κυρίευσε ἀκόμη οὔτε ἕναν. Ἦταν πάρα πολὺ μεγαλόφρων καὶ μεγαλόψυχος, καὶ ὁλόκληρη ἡ οἰκουμένη μιλοῦσε γι’ αὐτόν. Μαζί, λοιπόν, μὲ τὴ φήμη τοῦ βασιλιᾶ ὅλο καὶ πιὸ πολὺ αὐξανόταν καὶ ἡ δόξα τοῦ ἔθνους. Διότι ὀνομαζόταν Ἀλέξανδρος ὁ Μακεδών. 

Ἑπομένως, καθὼς ὅλοι μιλοῦσαν μὲ θαυμασμὸ γι’ αὐτόν, ποὺ ἦταν Μακεδών, ἦταν φυσικό παντοῦ νὰ μιλοῦν ἐγκωμιαστικὰ καὶ γιὰ ὅσα συνέβαιναν στὴ Μακεδονία. Γιατὶ τίποτε ἀπὸ ὅσα λένε ἢ κάνουν οἱ διάσημοι ἄνθρωποι δὲν περνάει ἀπαρατήρητο. Οἱ Μακεδόνες, ἑπομένως, ἦταν ἀνώτεροι ἀπὸ τοὺς Ρωμαίους (P.G. 62, 399).

Το είδαμε εδώ

Οι λοιμώξεις από υπερ-ιους ανθεκτικούς στα φάρμακα αυξάνονται ραγδαία


Οι λοιμώξεις που προκαλούνται από υπερ-ιούς ανθεκτικούς στα φάρμακα έχουν φτάσει σχεδόν σε επίπεδα επιδημίας σε όλα τα νοσοκομεία των ΗΠΑ. 

Η ανησυχητική αύξηση σε ποσοστό 500% τεκμηριώθηκε σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο τεύχος «Infection Control and Hospital Epidemiology» του περιοδικού της Αμερικανικής Εταιρείας Επιδημιολογίας της Περίθαλψης.

Ο δρ Joshua Thaden, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης, προειδοποιεί: «Αυτά τα επικίνδυνα βακτήρια βρίσκονται ήδη σε εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης… Η εξάπλωση μιας επιδημίας εντεροβακτηριακών στελεχών ανθεκτικών στα αντιµικροβιακά φάρμακα καρμπαπενέμες (CRE) βρίσκεται κοντά…Ακόμα και αυτή η αύξηση της ανθεκτικότητας υποτιμά τις πραγματικές διαστάσεις του προβλήματος δεδομένων των διαφόρων πρακτικών επιτήρησης στα νοσοκομεία».

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι ένα εκπληκτικά μεγάλο ποσοστό της τάξεως του 94% των μολύνσεων από CRE προκλήθηκε από δραστηριότητες στον τομέα της υγείας ή τις διαδικασίες του νοσοκομείου.

Ο υπερ-ιός CRE

Ο CRE (εντεροβακτηριακά στελέχη ανθεκτικά στα αντιµικροβιακά φάρμακα καρμπαπενέμες) είναι ένας εξαιρετικά επικίνδυνος υπερ-ιός που προκαλεί ποσοστό θνησιμότητας σχεδόν 50% σε κάποιον που έχει μολυνθεί. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας τον θεωρεί μία από τις 3 μεγαλύτερες απειλές για την ανθρώπινη υγεία ενώ όλα τα γνωστά αντιβιοτικά δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα στη θεραπεία του.

Ο CRE προέκυψε από τη συστηματική κατάχρηση αντιβιοτικών από γιατρούς, οι οποίοι άθελά τους δημιούργησαν το τέλειο έδαφος αναπαραγωγής για τα θανατηφόρα αυτά βακτήρια χρησιμοποιώντας στοχευμένα φάρμακα που δεν διαθέτουν δράση ευρέως φάσματος όπως συμβαίνει στη φύση (σε βότανα όπως το σκόρδο). Λόγω της υψηλής τους στόχευσης, τα αντιβιοτικά ανάγκασαν τα βακτήρια να αναπτύξουν άμυνες οι οποίες οδήγησαν σε εκτεταμένη αντίσταση στα φάρμακα των μεγάλων φαρμακοβιομηχανιών. Σήμερα η κατάσταση είναι τόσο κακή πλέον, που ολόκληρη η φαρμακευτική βιομηχανία δεν διαθέτει κανένα φάρμακο, καμία χημική ουσία ούτε πειραματικά φάρμακα που να μπορούν να εξοντώσουν τον υπερ-ιό CRE.

Ακόμη χειρότερα, δεν γίνονται σχεδόν καθόλου νέες έρευνες για την εύρεση καινούριων αντιβιοτικών φαρμάκων. Οι φαρμακευτικές εταιρείες έχουν ανακαλύψει ότι είναι πολύ πιο επικερδές να πουλούν φάρμακα όπως στατίνες και αντιυπερτασικά απ’ ό,τι αντιβιοτικά για τη θεραπεία οξέων λοιμώξεων. Αυτό συμβαίνει διότι πολύ απλά τα αντιβιοτικά δεν αποφέρουν ιδιαίτερα κέρδη, διότι είναι λίγοι οι άνθρωποι που πάσχουν από τέτοιου είδους λοιμώξεις. Εν τω μεταξύ, ο καθένας μπορεί να πειστεί ότι έχει υψηλή χοληστερίνη και ως εκ τούτου είναι υποχρεωμένος να λαμβάνει στατίνες για όλη του τη ζωή.

Με άλλα λόγια, οι φαρμακευτικές εταιρείες δεν έχουν εγκαταλείψει καθόλου τη βιομηχανία θεραπείας λοιμώξεων. Αντιθέτως, εμπλέκονται και οι ίδιες πλέον στην αύξηση των συμπτωμάτων των ασθενειών πουλώντας φάρμακα που μεταβάλλουν τους μετρήσιμους δείκτες αυτών των συμπτωμάτων, όπως πχ τα ποσοστά χοληστερίνης. Οι φαρμακευτικές εταιρείες είναι υπεύθυνες για την πρόκληση της πανδημίας των υπερ-ιών που μας απειλούν, ενώ ταυτόχρονα έχουν εγκαταλείψει σκόπιμα την ανθρωπότητα στο έλεός τους διότι πολύ απλά η θεραπεία τους δεν είναι κερδοφόρα γι’ αυτές.

Το τέλος των αντιβιοτικών έφτασε: η ανθρωπότητα βρίσκεται αντιμέτωπη με μια νέα επιδημία που προκλήθηκε από τη σύγχρονη ιατρική

Το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών των ΗΠΑ (CDC) έχει παραδεχτεί ότι ζούμε σε μια «μετά-αντιβιοτική εποχή». Το περιοδικό «Infection Control Today» αναφέρει ότι η ανθεκτικότητα στα αντιβιοτικά δεν είναι πλέον μια πρόβλεψη για το μέλλον. Συμβαίνει αυτή τη στιγμή σε κάθε περιοχή του κόσμου και μπορεί να επηρεάσει οποιονδήποτε.

Ο δρ Arjun Srinivasan, αναπληρωτής διευθυντής του CDC, προχώρησε ακόμη περισσότερο το θέμα σε μια συνέντευξή του στο κανάλι PBS, δηλώνοντας τα εξής:

«Έχουμε φτάσει στο τέλος των αντιβιοτικών…Βρισκόμαστε στη μετα-αντιβιοτική εποχή. Υπάρχουν ασθενείς για τους οποίους δεν διαθέτουμε καμία θεραπεία και μπορεί να έχουμε έναν ασθενή με λοίμωξη και να μην είμαστε σε θέση να τον θεραπεύσουμε, κάτι που πριν από 5 χρόνια ήταν αντιμετωπίσιμο».

Λάβετε υπόψη ότι πολλοί γιατροί αρνούνται να χρησιμοποιήσουν φυσικές ουσίες για τη θεραπεία λοιμώξεων, πράγμα το οποίο αποτελεί την αιτία που δεν πιστεύουν στην ύπαρξη άμυνας ενάντια στα μικρόβια. Η πλύση εγκεφάλου που έχουν υποστεί σχετικά με τα φαρμακευτικά προϊόντα είναι τόσο έντονη που δεν μπορούν καν να συλλάβουν την ιδέα ότι ένα βότανο, ένα τρόφιμο ή μια ουσία από τη Μητέρα Φύση μπορεί να δώσει τη λύση. Διαβάστε το παρακάτω άρθρο  για τα φυσικά αντιβιοτικά που εξοντώνουν τα μικρόβια. 5 πανίσχυρα φυσικά αντιβιοτικά που δεν χρειάζονται συνταγογράφηση. Ο κατάλογος περιλαμβάνει και το μέλι.

Τα νοσοκομεία αποτελούν το τέλειο μέρος ανάπτυξης υπερ-ιών

Με τον τρόπο που έχουν σχεδιαστεί, τα νοσοκομεία είναι τα πιο κατάλληλα μέρη ανάπτυξης υπερ-ιών για τους εξής 6 πολύ σημαντικούς λόγους:

1) Νοσηλεύουν όλα τα άτομα που έχουν μολυνθεί στον ίδιο χώρο δημιουργώντας ένα περιβάλλον υψηλής επικινδυνότητας.

2) Επιτρέπουν στους γιατρούς και το ιατρικό προσωπικό να μεταδώσουν γρήγορα και εύκολα τα λοιμώδη νοσήματα στους καινούριους ασθενείς. Σε παλαιότερες μελέτες έχει τεκμηριωθεί ότι τα μικρόβια μεταφέρονται εύκολα από τους γιατρούς, για παράδειγμα μέσω των ρούχων ή των κινητών τους τηλεφώνων.

3) Το ιατρικό προσωπικό δεν πλένει τα χέρια του τόσο συχνά όσο θα έπρεπε. Οι μεγάλες απαιτήσεις της δουλειάς τους κάνουν να παραλείπουν το προσεκτικό πλύσιμο των χεριών, πράγμα το οποίο αποτελεί κρίσιμο σημείο όταν επισκέπτονται τους ασθενείς τους.

4) Τα νοσοκομεία σχεδόν σε παγκόσμιο επίπεδο αρνούνται να χρησιμοποιήσουν αντιβακτηριακά ευρέως φάσματος που δεν είναι φάρμακα. Φυσικές ουσίες, όπως το μέλι και το σκόρδο διαθέτουν ισχυρές και πολύπλευρες αντιβακτηριακές ιδιότητες, όπως και ορισμένα μέταλλα (ασήμι και χαλκός). Ωστόσο, επειδή οι ουσίες αυτές δεν έχουν δημιουργηθεί από τις φαρμακευτικές εταιρείες που κυριαρχούν στο πεδίο της ιατρικής πρακτικής, αγνοούνται ακόμα κι αν μπορούν να σώσουν πολλές ζωές. Όπως είναι φυσικό, ένας γιατρός που συνταγογραφεί μέλι δεν προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση αντίθετα με εκείνον που συνταγογραφεί «το πιο πρόσφατο κι επαναστατικό χημικό φάρμακο».

5) Οι μέθοδοι που εφαρμόζονται στα νοσοκομεία καταστέλλουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος του ανθρώπου σε σημείο ανεπάρκειάς του. Αντί να ενισχύουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού, οι συμβατικές ιατρικές θεραπείες, όπως τα αντιβιοτικά και η χημειοθεραπεία προκαλούν ανεπάρκεια. Επίσης, τα νοσοκομεία στερούνται το φως του ήλιου ενώ τα τρόφιμά τους δεν διαθέτουν βασικά τονωτικά μέταλλα όπως ο ψευδάργυρος και το σελήνιο. Και το χειρότερο απ’ όλα είναι ότι τα περισσότερα από τα φάρμακα που συνταγογραφούνται στους ασθενείς από τα νοσοκομεία καταστρέφουν βασικά θρεπτικά συστατικά που απαιτούνται για την υγιή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, αφήνοντας τους ασθενείς ακόμα πιο εκτεθειμένους σε λοιμώξεις από υπερ-ιούς.

6) Το προσωπικό του νοσοκομείου ενισχύει την εξάπλωση των μολυσματικών ασθενειών και εκτός νοσοκομείου. Αφού μολυνθούν στον χώρο εργασίας τους, οι εργαζόμενοι μπορούν εύκολα να μεταδώσουν τις λοιμώξεις στα μέλη της οικογένειάς τους.

Η μάστιγα των αντιβιοτικών βρίσκεται πολύ κοντά μας

Ζούμε ήδη τα πρώτα στάδια μιας παγκόσμιας μάστιγας που προκαλείται από τη σύγχρονη ιατρική. Η βιομηχανία που δημιούργησε αυτή την πληγή είναι εντελώς ανυπεράσπιστη απέναντί της αφήνοντας την ανθρωπότητα να αγωνίζεται για την επιβίωσή της σε έναν κόσμο που σήμερα είναι πολύ πιο επικίνδυνος από εκείνον που υπήρχε πριν από την εφεύρεση των αντιβιοτικών.

Τα αντιβιοτικά έχουν πράγματι σώσει εκατομμύρια ζωές και κατέχουν σημαντική θέση στον χώρο της ιατρικής. Ωστόσο, η απρόσεκτη χρήση τους σε συνδυασμό με την εκ προθέσεως αγνόηση των φυσικών αντιβιοτικών που έχουν πολύ καλύτερα αποτελέσματα έχει οδηγήσει την ανθρωπότητα σε μια πορεία αυτοκαταστροφής.

Στις μέρες μας, μια απλή εκδορά στο χέρι ή το πόδι μπορεί να αποβεί θανατηφόρα. Οι λοιμώξεις που προκύπτουν κατά τη διάρκεια συνήθων ιατρικών μεθόδων και οι οποίες κάποτε θεωρούνταν ήσσονος σημασίας, τώρα είναι πλέον θανατηφόρες.

Το χειρότερο είναι ότι τα βακτήρια συνεχίζουν να αναπτύσσουν όλο και πιο ισχυρές άμυνες στα φάρμακα αυξάνοντας παράλληλα τη μεταδοτικότητά τους. Τα νοσοκομεία (αλλά και ολόκληρες πόλεις) αποτελούν ιδανικά μέρη για την εξάπλωση μιας πανδημίας. Είτε μας αρέσει είτε όχι, η ανθρωπότητα έχει ήδη δημιουργήσει μια θύελλα που μπορεί να οδηγήσει σε μια πανδημία και τον αποδεκατισμό του πληθυσμού σε παγκόσμιο επίπεδο.

Πηγές:

http://www.shea-online.org/View/ArticleId/298/Cases-of-Drug-Resistant-Superbug-Significantly-Rise-in-Southeastern-U-S.aspx

http://www.naturalnews.com/046041_CRE_superbugs_drug-resistant_infections_modern_plague.html#ixzz3895qNU2c

http://www.infectioncontroltoday.com/news/2014/04/who-cdc-agree-that-the-world-is-headed-for-a-postantibiotic-era.aspx

http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/health-science-technology/hunting-the-nightmare-bacteria/dr-arjun-srinivasan-weve-reached-the-end-of-antibiotics-period/

Το είδαμε εδώ

Πώς ο θηλυκός γορίλας Κοκό θρήνησε τον θάνατο του Ρόμπιν Γουίλιαμς... (Video)


Μπορεί η είδηση που θα διαβάσετε να σας φανεί περίεργη, ίσως και λίγο απίστευτη, αλλά είναι απολύτως αληθινή... Η Κοκό είναι ένας θηλυκός γορίλας που έμαθε να χρησιμοποιεί τη νοηματική γλώσσα και μπορεί να επικοινωνεί με τους ανθρώπους αλλά και να εκφράζει συναισθήματα μέσω αυτής.

Ο Ρόμπιν Γουίλιαμς είχε γνωρίσει την Κοκό το 2001 και το 2004 έκαναν μαζί γυρίσματα για ένα ντοκιμαντέρ με θέμα το ίδρυμα για την προστασία των γορίλων.

Το συγκλονιστικό είναι ότι μόλις ανακοίνωσαν στην Κοκό ότι ο φίλος της Ρόμπιν Γουίλιαμς πέθανε εκείνη απάντησε στην νοηματική: «κλαίω» και κάθισε σε μια γωνία μόνη της και σκεπτική.

Δείτε βίντεο με τον Ρόμπιν Γουίλιαμς και την Κοκό:



Το είδαμε εδώ

Τι μπορεί να κρύβεται σε αυτό το κτήριο; Δεν περνάει από το μυαλό σας... (Photos+Video)


Αυτό το κτήριο βρίσκεται στην πόλη Krausnick στην Γερμανία... όπου προηγουμένως ήταν μια σοβιετική στρατιωτική βάση. Δεν έχει σημασία αν είναι χειμώνας και έχει πολύ κρύο, αυτό που κρύβεται στο εσωτερικό του είναι πραγματικά εντυπωσιακό.







Το είδαμε εδώ

Το βιβλίο που κανείς δεν έχει καταφέρει να διαβάσει μέχρι τέλους…


1874. Ο γιατρός Ρόμπερτ Κλαρκ Κέτζι γράφει το βιβλίο «Shadows from the Walls of Death», δηλαδή «Σκιές από τον τοίχο του θανάτου»... Δεν πρόκειται για ένα βιβλίο με θέμα το θάνατο, όπως πολύ ευλόγα θα σκεφτήκατε, αλλά αναφέρεται στους κινδύνους που εγκυμονεί η χρήση αρσενικού.

Μάλιστα, το μόνο κείμενο που υπάρχει σε αυτό, είναι ο πρόλογος και μερικά εδάφια από τη Βίβλο που αναφέρονται στην «πανούκλα στους τοίχους των σπιτιών».

Γιατί ο Κέτζι έγραψε το βιβλίο;

Την εποχή που έζησε ο Κέτζι, οι ταπετσαρίες στους τοίχους ήταν μία από τις τάσεις της μόδας. Ωστόσο, βασικό τους συστατικό ήταν το άκρως τοξικό αρσενικό, όπως και της κόλας που χρησιμοποιούσαν.

Εκατοντάδες ήταν οι άνθρωποι που πάθαιναν δηλητηρίαση μέσα στα σπίτια τους, ενώ κανείς δεν είχε εντοπίσει την αιτία, εκτός φυσικά από τον γιατρό Κέτζι.

Έτσι, προκειμένου να αποδείξει στους δύσπιστους συμπατριώτες του τους κινδύνους από τη χρήση αρσενικού στις βαφές, συγκέντρωσε εκατοντάδες τέτοιες ταπετσαρίες, τις οποίες έδεσε σε βιβλία.

Συνολικά, από τα καταστήματα των πόλεων Ντιτρόιτ, Λάνσινγκ και Τζάκσον συγκέντρωσε αρκετές ταπετσαρίες, ώστε να «δέσει» 100 αντίτυπα των «Σκιών από τους Τοίχους του Θανάτου», τα οποία και έστειλε σε διάφορες βιβλιοθήκες των ΗΠΑ.

Δεν παρέλειψε, φυσικά, να ενημερώσει τα πανεπιστημιακά ιδρύματα και των Αρχές για τον υγειονομικό αυτό κίνδυνο, αφού οι σελίδες τους ήταν γεμάτες από αρσενικό.

Τι πάθαιναν όσοι το διάβαζαν…

Όσοι φυλλομετρούσαν τις σελίδες του, σύντομα παρουσίαζαν πονοκέφαλο, σωματικούς πόνους, πυρετό, διάρροια, τριχόπτωση, αποχρωματισμό του δέρματος, σπασμούς. Παρουσίαζαν, δηλαδή, τα ίδια συμπτώματα με όσους δηλητηριάζονταν μέσα στο σπίτι τους από τις ταπετσαρίες τους.

Σήμερα, από τα συνολικά 100 αντίτυπα, διασώζονται μόνο δύο, τα οποία φυλάσσονται σε ειδικές προθήκες στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, κάτω από αυξημένα μέτρα ασφάλειας.

Μάλιστα, δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι για να τα διαβάσει κάποιος θα πρέπει να πάρει ειδική άδεια από την πρυτανεία, να φορέσει προστατευτική στολή.

Σχεδόν δύο αιώνες μετά τα βιβλία παραμένουν εξαιρετικά τοξικά, με αποτέλεσμα τόσο το εξώφυλλο όσο και οι σελίδες είναι τυλιγμένες με ειδική επένδυση.

Πηγή

Το είδαμε εδώ

Είναι 8 δύσκολοι γρίφοι. Μπορείς να τους λύσεις;


Σας προκαλούμε να σπαζοκεφαλιάσετε με 8 γρίφους, που ακονίζουν το μυαλό και το κρατούν σε εγρήγορση.Μπορείτε να βρείτε τις λύσεις των γρίφων, χωρίς να κλέψετε;Ακολουθούν οκτώ γρίφοι που χρειάζονται σκέψη -από λίγη έως πολύ- και σύντομα αινίγματα, με τα οποία, ακόμη κι αν δν καταφέρετε να βρείτε την απάντηση, περνά ευχάριστα η ώρα. 

Δείτε στην συνέχεια τις απαντήσεις, πιο κάτω, και πείτε μας στο τέλος του δημοσιεύματος αν καταφέρατε να βρείτε τις λύσεις. Έτοιμοι;

1. Το χαλασμένο ασανσέρ
Η Μαρία φτάνει στην νέα της δουλειά, σε ένα κτίριο 60 ορόφων. Κι ενώ περιμένει το ασανσέρ για να πάει στο γραφείο της, βλέπει ότι είναι χαλασμένο. Φυσικά, δεν είναι διατεθειμένη να ανέβει σκαλιά 60 ορόφων με τα πόδια της. Παρ» όλα αυτά, πρέπει να φτάσει στο γραφείο της. Πώς το κάνει;

2. Ένας άνδρας κάθεται σε ένα εστιατόριο και ζητά από τον σερβιτόρο να του φέρει ένα πιάτο, ένα άδειο ποτήρι, νερό, ένα σπίρτο και μια φέτα λεμονιού. Ο άνδρας άδειασε στο πιάτο τόσο νερό ώστε να το γεμίσει και στην συνέχεια είπε στον σερβιτόρο: Αν μπορέσεις να μεταφέρεις το νερό από το πιάτο στο ποτήρι, χωρίς να ακουμπήσεις ή να μετακινήσεις το πιάτο, θα σου δώσω 100 ευρώ.

Λίγα λεπτά αργότερα, ο σερβιτόρος έφυγε με τα 100 ευρώ στην τσέπη. Πώς τα κατάφερε;

3. Είναι κάτι που το έχει ο Πάπας, αλλά δεν το χρησιμοποιεί. Το έχει ο πατέρας σου αλλά το χρησιμοποιεί κι η μητέρα σου. Κάτι που οι μοναχές δεν το χρειάζονται. Του Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ είναι μεγάλο. Του Jaime Fox είναι μάλλον μικρό. Τι είναι αυτό;

4. Η μικρή Άννα είναι μόνη της στο σπίτι, καθώς οι γονείς της λείπουν σε έκτακτο ταξίδι. Το βράδυ, ακούει θορύβους και βγαίνει απ το δωμάτιό της να δει τι συμβαίνει, όταν κάποιος την αρπάζει από πίσω και την σφίγγει από το λαιμό. «Δώσε μου ό,τι χρήματα υπάρχουν στο σπίτι», της λέει, αλλά εκείνη του απαντά πως δεν υπάρχουν καθόλου χρήματα. Ξαφνικά, χτυπά το τηλέφωνο. «Αν δεν απαντήσω, θα ανησυχήσουν», λέει η μικρή Άννα, και ο διαρρήκτης την αφήνει να το σηκώσει, με τον όρο να μην πει τίποτα γι» αυτόν στο τηλέφωνο, δείχνοντάς της απειλητικά ένα μαχαίρι. Η Άννα σηκώνει το ακουστικό και απαντά στην συμμαθήτριά της που καλούσε:
«Γεια σου Βάσω, τι κάνεις; Θυμάσαι εκείνες τις σημειώσεις που σου δάνεισα; Δυστυχώς, τις χρειάζομαι πίσω. Θα ήταν μεγάλη βοήθεια για μένα, για το διάβασμα για το διαγώνισμα. Είναι επείγον, οπότε όποτε μπορέσεις να έρθεις και να μου τις φέρεις τις επόμενες ημέρες θα ήταν καλά. Ναι, καληνύχτα».

Ο διαρρήκτης, ευχαριστημένος που δεν ανέφερε τίποτα ύποπτο για εκείνον, την ξαναπλησίασε και την απείλησε με το μαχαίρι. Εκείνη, αφού αντιστάθηκε για λίγη ώρα, του είπε πως τα χρήματα βρίσκονται στο δωμάτιο των γονιών της. Εκείνος την οδήγησε στο δωμάτιο και ξεκίνησε να ψάχνει για τα χρήματα. Μέχρι που κάποια στιγμή, ακούστηκε η σειρήνα ενός περιπολικού, και ο διαρρήκτης έσπευσε να φύγει. Τελικά, τον έπιασαν στην είσοδο, ενώ η Άννα είδε την
Βάσω και έτρεξε να την ευχαριστήσει. «Έξυπνα παιδιά», αναφώνησε ένας αστυνομικός.

Τι είχε συμβεί;

5. Κάποτε, κάποιος ρώτησε τον διευθυντή ενός φρενοκομείου, με ποια κριτήρια αποφασίζουν ποιος πρέπει να εισαχθεί σε αυτό. Τότε, εκείνος του είπε πως μία από τις δοκιμασίες είναι η εξής: Γεμίζουμε μια μπανιέρα με νερό, κ δίνουμε σε κάποιον ένα κουταλάκι, μια κούπα και έναν κουβά, και του ζητάμε να αδειάσει την μπανιέρα. Τι θα χρησιμοποιούσατε εσείς για να την αδειάσετε;

6. Ένας αγρότης προκαλεί έναν μηχανικό, έναν φυσικό και έναν μαθηματικό σε μια δοκιμασία: Με το ίδιο κομμάτι φράχτη που τους έδωσε, να διαγωνιστούν για το ποιος θα καταφέρει να περιφράξει το μεγαλύτερο κομμάτι γης.
Ο μηχανικός έκανε τον φράχτη κυκλικό, και είπε πως αυτός είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος περίφραξης.

Ο φυσικός έστησε τον φράχτη σε μια μεγάλη ευθεία γραμμή και θεώρησε πως εκτείνεται επ» άπειρο. Στην συνέχεια είπε πως κατόρθωσε να περιφράξει τον μισό πανήτη.

Ο μαθηματικός κάγχασε, και με τον τρόπο που χρησιμοποίησε τον φράχτη, κέρδισε την δοκιμασία. Τι έκανε;

7. Υπήρχε ένα κολλέγιο στις ΗΠΑ, που πρόσφερε το μάθημα «Πιθανότητες και η εφαρμογή τους στον πραγματικό κόσμο», αλλά υπήρχε κάτι ιδιαίτερο σε αυτό: Δεν υπήρχαν τεστ ή εργασίες, παρά μόνο μια τελική εξέταση, στην οποία δινόταν μόνο μια ερώτηση. Στο τέλος μιας χρονιάς, ο καθηγητής μοίρασε τις κόλλες με την ερώτηση και το μόνο που έγραφαν επάνω ήταν «Τι είναι ρίσκο;»

Αρκετοί από τους φοιτητές κατάφεραν να περάσουν το μάθημα, αλλά μόνο ένας από αυτούς πήρε 100 στα 100, γράφοντας, μάλιστα, μία και μοναδική λέξη. Μπορείτε να βρείτε ποια ήταν αυτή;

8.Ένας άνδρας είναι παγιδευμένος σε ένα δωμάτιο, το οποίο έχει μόνο δύο πιθανές εξόδους: δύο πόρτες, οι οποίες οδηγούν σε χώρους από όπου μπορεί να φύγει. Η μία οδηγεί σε ένα δωμάτιο, φτιαγμένο από γυαλί μεγεθυντικού φακού, και ο ήλιος καίει αυτόματα ό,τι και όποιον μπει στο δωμάτιο. Η δεύτερη οδηγεί σε ένα δωμάτιο με έναν φονικό δράκο που βγάζει φωτιά από το στόμα. Πώς μπορεί ο άνδρας να φύγει από το δωμάτιο;

Απαντήσεις:

1. Ευτυχώς, η Μαρία δεν χρειάζεται να ανέβει 60 ορόφους με τα πόδια. Κανείς δεν είπε ότι το γραφείο της είναι στον 60ο όροφο. Αντίθετα, είναι στον 1ο, επομένως ανεβαίνει ωραιότατα τα ελάχιστα σκαλιά της.

2. Πρώτα, ο σερβιτόρος στερέωσε το σπίρτο στο λεμόνι, ώστε να στέκεται όρθιο. Στην συνέχεια, το άναψε και το έβαλε, μαζί με το λεμόνι, στη μέση του πιάτου. Έπειτα, γύρισε το ποτήρι ανάποδα και το στερέωσε στο πιάτο, σκεπάζοντας το σπίρτο και το λεμόνι. Η φλόγα, καταναλώνοντας το οξυγόνο του ποτηριού, δημιούργησε μια μορφή «σκούπας» στο ποτήρι, που με αυτό τον τρόπο τράβηξε προς το μέρος του το νερό.

3. Το επώνυμο

4. Κατά την διάρκεια του τηλεφωνήματος, η Άννα πατούσε το mute ανά διαστήματα, ώστε το μόνο που άκουσε τελικά η φίλη της ήταν οι λέξεις «Χρειάζομαι, βοήθεια, επειγόντως, να έρθεις».

5. Ο πιο λογικός τρόπος είναι να τραβήξετε την τάπα της μπανιέρας.

6. Ο μαθηματικός έστησε έναν μικρό φράχτη γύρω από τον εαυτό του. Στην συνέχεια, δήλωσε πως ο ίδιος ήταν έξω από τον φράχτη.

7. Στην ερώτηση «Τι είναι ρίσκο;» ο φοιτητής απάντησε «Αυτό». Αφενός, ο φοιτητής δήλωνε με αυτόν τον τρόπο ότι το να απαντήσει μονολεκτικά και με τρόπο που ο καθηγητής μπορεί να μην «έπιανε», ήταν ρίσκο για τις εξετάσεις, και αφετέρου δήλωνε πως το να βασίζεται η επιτυχία σε ένα μάθημα από μία και μόνο ερώτηση, ήταν επίσης ρίσκο.

8. Περιμένει να νυχτώσει και φεύγει από την πρώτη πόρτα.

Πηγή

Το είδαμε εδώ

Δεν φαντάζεστε πόσο κακό κάνει ο ήλιος χωρίς αντιηλιακό (Video)


Δεν είναι εύκολο να διανοηθεί κανείς πόσο μεγάλη ζημιά στην επιδερμίδα μπορεί να προκαλέσει η έκθεση στον ήλιο χωρίς αντηλιακό.

Ο Τόμας Λέβεριτ ζήτησε από… τυχαίους ανθρώπους στο δρόμο να σταθούν μπροστά στην ειδική κάμερα που καταγράφει με την βοήθεια της υπεριώδους ακτινοβολίας για να τους δείξει πόση ζημιά έχει πάθει το δέρμα τους από τον ήλιο.

Όπως θα δείτε οι έγχρωμοι και τα παιδιά δεν έχουν κανένα στίγμα στο πρόσωπό τους.
Όλοι οι υπόλοιποι σοκάρονται και τρομάζουν όταν βλέπουν πόσο μεγάλη καταστροφή έχει υποστεί το δέρμα τους.

Είναι σίγουρο πως μόλις δείτε το βίντεο θα αναζητήσετε το αντηλιακό σας.
Δεν είναι τυχαίο ότι το βίντεο αυτό μέσα σε λίγες ημέρες έχει κάνει 1.700.000 θεάσεις στο You tube.



Το είδαμε εδώ

Διεθνής Αμνηστία: Προπαγάνδα το βίντεο «Enter Pyongyang»


8/2014. Το βίντεο με τίτλο «Enter Pyongyang» που μοιράστηκε μόνο στο Twitter πάνω από 5.000 φορές μέσα σε λίγα 24ωρα. Δείχνει -υποτίθεται- την καθημερινότητα σε μια από τις πιο «άγνωστες» μεγαλουπόλεις του πλανήτη: Την Πιονγιάνγκ, την πρωτεύουσα της Βόρειας Κορέας, που βρίσκεται τα τελευταία χρόνια υπό την ηγεσία του Κιμ Γιονκ Ουν. Ο ηγέτης της θεωρείται από τους «εχθρούς» της Δύσης και οι σχέσεις του δυτικού κόσμου με το κράτος αυτό, είναι σχεδόν μηδαμινές.

Έτσι, το βίντεο που κυκλοφόρησε τις τελευταίες μέρες έδειχνε την Πιονγιανγκ και τους ανθρώπους της να πηγαίνουν στις δουλειές τους, να χρησιμοποοιούν το μετρό, έδειχνε πάρκα, πλατείες και ουρανοξύστες, έναν γαλανό ουρανό και γενικώς, τίποτα «ασυνήθιστο».

Όμως η Διεθνής Αμνηστία, καταγγέλει το βίντεο αυτό ως προπαγανδιστικό και παραθέτει τα δικά της στοιχεία, που σχηματίζουν μια πραγματικότητα εντελώς διαφορετική: Σκοτεινή, ζοφερή, με το φόβο να κυριαρχεί και τους ανθρώπους του Κιμ Γιονκ Ουν παντού να καραδοκούν για να εντοπίσουν αυτό που θεωρεί το καθεστώς «παρασπονδία». Για το σκοπό αυτό, έδωσαν ξανά στη δημοσιότητα ένα βίντεο με Βορειοκορεάτες που κατόρθωσαν να ξεφύγουν από τη χώρα τους και περιέγραψαν τη δική τους καθημερινότητα εκεί.

«Δουλεύαμε από την ανατολή ως τη δύση του ηλίου, δεν υπήρχε ωράριο», λέει μια γυναίκα, ενώ ένας άντρας αποκαλύπτει πως «η πείνα είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, είδα πτώματα ανθρώπων από την πείνα πεταμένα στους δρόμους». «Η πρώτη δημόσια εκτέλεση που αναγκάστηκα να παρακολουθήσω ήταν ενός γνωστού μου» λέει ένας άλλος, ενώ οι άνθρωποι αυτοί περιγράφουν και διαφόρων ειδών βασανιστήρια που υφίστανται.

Από την μεριά τους, οι δημιουργοί του «Enter Pyongyang» δηλώνουν πως απλώς κινηματογράφησαν ό,τι έβλεπαν και ότι σε καμία περίπτωση δεν υποχρεώθηκαν από τους κυβερνώντες να δείξουν κάτι διαφορετικό ή εξωραϊσμένο. 



Το είδαμε εδώ

Εορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου


Γιορτάζουμε στις 15 Αυγούστου την ημέρα της Κοιμήσεως της Θεοτόκου. Όπως είναι γνωστό, επάνω από το Σταυρό ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός, έδωσε εντολή και την Παναγία μητέρα του παρέλαβε ο Ιωάννης ο Ευαγγελιστής στο σπίτι του, όπου διέμενε μαζί με τον αδελφό του Ιάκωβο και τη μητέρα του Σαλώμη, συγγενή της Θεοτόκου.

Όταν δε ήλθε η στιγμή να τελειώσει την επίγεια ζωή της, άγγελος Κυρίου (η παράδοση λέει ότι ήταν ο Aρχάγγελος Γαβριήλ) της το έκανε γνωστό τρεις μέρες πριν.


Η χαρά της Θεοτόκου υπήρξε μεγάλη, διότι θα συναντούσε το μονογενή της Υιό και Θεό όλων των ανθρώπων.


Πήγε, λοιπόν, και προσευχήθηκε στο όρος των Ελαίων, όπου συνήθιζε να προσεύχεται και ο Κύριος Ιησούς. Έπειτα, γύρισε στο σπίτι του Ιωάννη, όπου έκανε γνωστή την επικείμενη κοίμηση της.


Η παράδοση αναφέρει ότι την τρίτη ήμερα από την εμφάνιση του αγγέλου, λίγο πριν κοιμηθεί η Θεοτόκος, οι Απόστολοι δεν ήταν όλοι στα Ιεροσόλυμα, αλλά σε μακρινούς τόπους όπου κήρυτταν το Ευαγγέλιο. Τότε, ξαφνικά νεφέλη τους άρπαξε και τους έφερε όλους μπροστά στο κρεβάτι, όπου ήταν ξαπλωμένη η Θεοτόκος και περίμενε την κοίμηση της. Mαζί δε με τους Aποστόλους ήλθε και ο Aρεοπαγίτης Διονύσιος, ο Άγιος Iερόθεος ο διδάσκαλος του Διονυσίου, ο Aπόστολος Tιμόθεος, και οι λοιποί θεόσοφοι Iεράρχες.


Όταν εκοιμήθη, με ψαλμούς και ύμνους την τοποθέτησαν στο μνήμα της Γεσθημανή. Eπειδή, κατά θείαν οικονομίαν, ένας από τους Aποστόλους (ο Θωμάς όπως λέει η παράδοση) δεν ήταν παρών στην κηδεία της Θεομήτορος, ζήτησε να ανοιχτεί ο τάφος ώστε να προσκυνήσει και αυτός το Σώμα της Θεοτόκου.


Έτσι, μετά από τρεις ήμερες, άνοιξαν τον τάφο και έκπληκτοι διαπίστωσαν ότι η Παναγία αναστήθηκε σωματικά και ανελήφθη στους ουρανούς. Και βέβαια, όλη η ανθρωπότητα, με ευγνωμοσύνη για τις πρεσβείες της στο Σωτήρα Χριστό, αναφωνεί: «Χαίρε, ώ Μήτερ τής ζωής».


Χρόνια πολλά σε όλους!!!


Το είδαμε εδώ