Σύμφωνα με τους Los Angeles Times, από την εικόνα του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή, στην εκκλησία της Κοιμήσης της Θεοτόκου, βγαίνει μύρο. Οι πιστοί κατακλύζουν την εκκλησία προκειμένου να προσκυνήσουν την εικόνα και να πάρουν λίγο από το μύρο που βγαίνει από αυτή, αναφέρει το δημοσίευμα.
Πολλές είναι οι αναφορές των πιστών ότι το μύρο που βγαίνει από την εικόνα είναι θαυματουργό και ότι έχει θεραπευτικές ιδιότητες.
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Αγαπητοί αναγνώστες, ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
👇




Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου