Η φρίκη του καταναλωτισμού!


Δυστυχώς το παρακάτω βίντεο δείχνει που μας οδήγησε η τρέλα του καταναλωτισμού,να κάνουμε κακό σε εμάς τους ίδιους και στα άμοιρα ζώα αυτού του πλανήτη. Αυτή τη στιγμή η ύπαρξή μας εξελίσσεται σε ύβρη.

Ως γνωστόν από την αρχαιοελληνική σοφία, μετά την Ύβρη, έρχεται η Νέμεσις. Ας ελπίσουμε ότι θα προλάβουμε να αλλάξουμε πορεία.

Δείτε το Video:




Το είδαμε εδώ 





ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Αγαπητοί αναγνώστες, ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
👇

Δεν υπάρχουν σχόλια

Facebook Comments APPID